Szanowni Państwo,
Dyrekcja Szpitala Murcki Sp. z o.o. w Katowicach uprzejmie informuje o możliwościach składania skarg i wniosków, zarówno w Szpitalu, jak i w innych instytucjach. Wszelkie otrzymane od Państwa uwagi zostaną dokładnie rozpatrzone i będą służyły poprawie jakości świadczonych przez szpital usług.
Skargi i wnioski przyjmują pracownicy Zarządu Szpitala w budynku Administracji ( III piętro ):
w poniedziałki, w godz. 8.00 – 9.00 oraz w czwartki, w godz. 9.30-10.30
Telefon: 32 255 61 63
Adres e-mail: [email protected]
Informujemy, iż istnieje możliwość odwołania się również do innych, poniżej wymienionych instytucji zajmujących się prawami pacjenta:
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
Rzecznik Praw Pacjenta: Krystyna Barbara Kozłowska
adres: ul. Aleja Zjednoczenia 25, 01 – 829 Warszawa
tel / faks: ( 22 ) 635 – 75 -78
e-mail: [email protected]
Ogólnopolska bezpłatna infolinia Rzecznika Praw Pacjenta: 800 – 190 – 590 ( w godz. 9.00 – 21.00 )
Biuro czynne: pn – pt. w godz. 9.00 – 21.00
prawnik biura przyjmuje: pn – pt. w godz. 8.15 – 16.15
Konsultanci medyczni biura Praw Pacjenta: od wtorku do piątku w godz. 15.00 – 21.00
Sekcja d.s. Skarg i Wniosków NFZ Centrala
Kierująca biurem: Aleksandra Piątek
ul. Koszykowa 78 00 – 671 Warszawa
tel. ( 22 ) 572 – 61 – 55, faks.: ( 22 ) 572 – 63 – 41
www.nfz.gov.pl
Śląski Oddział Wojewódzki NFZ
Biuro Działu Skarg i Wniosków
ul. gen. Jankego 15 a, Katowice
ul. Kossutha 13 40 – 844 Katowice
Biuro czynne: od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 16.00
tel. ( 32 ) 735 05 90, ( 32 ) 735 05 63, ( 32 ) 735 05 16, ( 32 ) 735 05 82,
( 32 ) 735 05 45, ( 32 ) 735 17 07
www.nfz-katowice.pl