Wszelkie uwagi, skargi i wnioski dotyczące udzielania świadczeń zdrowotnych w Szpitalu Murcki Sp. z o.o. można zgłaszać pisemnie, drogą elektroniczną lub osobiście do:
Zarządu Szpitala Murcki Sp. z o.o.
Skargi i wnioski składane osobiście przyjmują w budynku Administracji Szpitala
- Zarząd Szpitala
w poniedziałki, w godz. 8.00 – 9.00
w czwartki, w godz. 9.30 – 10.30
Telefon: 32 255 61 63
Adres e-mail: [email protected] - inne terminy możliwe po uprzednim umówieniu
Wszelkie otrzymane od Państwa uwagi zostaną dokładnie rozpatrzone i będą służyły poprawie jakości świadczonych przez Szpital usług.
W Szpitalu działa także Pełnomocnika ds. Praw Pacjenta:
- Pełnomocnik ds. Praw Pacjenta
lek. med. Jolanta Kulawik – Szwajca
Przyjmuje w wtorki, w godz. 11.00 – 12.00
Telefon: 32 255 61 62 wew. 232
Informujemy, iż istnieje możliwość odwołania się również do innych, poniżej wymienionych instytucji zajmujących się prawami pacjenta:
- Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
Rzecznik Praw Pacjenta: Bartłomiej Chmielowiec
adres: ul. Młynarska 46 , 01-171 Warszawa
tel/faks: (22) 532 82 50, (22) 532 82 30
e-mail: [email protected]
Bezpłatna infolinia: 0-800-190–590 (pn. – pt. w godz. 8.00 – 20.00) - Sekcja d.s. Skarg i Wniosków NFZ Centrala
Kierująca biurem: Aleksandra Piątek
ul. Koszykowa 78 00 – 671 Warszawa
tel. (22)572–61–55, faks.: (22) 572–63–41
www.nfz.gov.pl - Śląski Oddział Wojewódzki NFZ
Biuro Działu Skarg i Wniosków
ul. gen. Jankego 15 a, Katowice, tel. (32) 735 05 13 lub (32) 735 05 45
ul. Kossutha 13 40 – 844 Katowice, tel. ( 32 ) 735 05 45
Biuro czynne: od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 16.00
www.nfz-katowice.gov.pl