Zaznacz stronę

Wszelkie uwagi, skargi i wnioski dotyczące udzielania świadczeń zdrowotnych w Szpitalu Murcki Sp. z o.o. można zgłaszać pisemnie, drogą elektroniczną lub osobiście do:

Zarządu Szpitala Murcki Sp. z o.o.

Skargi i wnioski składane osobiście przyjmują w budynku Administracji Szpitala

  • Zarząd Szpitala 
    w poniedziałki, w godz. 8.00 – 9.00
    w czwartki, w godz. 9.30 – 10.30
    Telefon: 32 255 61 63
    Adres e-mail: [email protected]
  • inne terminy możliwe po uprzednim umówieniu

Wszelkie otrzymane od Państwa uwagi zostaną dokładnie rozpatrzone i będą służyły poprawie jakości świadczonych przez Szpital usług.

W Szpitalu działa także Pełnomocnika ds. Praw Pacjenta:

  • Pełnomocnik ds. Praw Pacjenta 
    lek. med. Jolanta Kulawik – Szwajca
    Przyjmuje w wtorki, w godz. 11.00 – 12.00
    Telefon: 32 255 61 62 wew. 232
Informujemy, iż istnieje możliwość odwołania się również do innych, poniżej wymienionych instytucji zajmujących się prawami pacjenta:
  • Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
    Rzecznik Praw Pacjenta: Bartłomiej Chmielowiec
    adres: ul. Młynarska 46 , 01-171 Warszawa
    tel/faks: (22) 532 82 50, (22) 532 82 30
    e-mail: [email protected]
    Bezpłatna infolinia: 0-800-190–590 (pn. – pt. w godz. 8.00 – 20.00)
  • Sekcja d.s. Skarg i Wniosków NFZ Centrala
    Kierująca biurem: Aleksandra Piątek
    ul. Koszykowa 78 00 – 671 Warszawa
    tel. (22)572–61–55, faks.: (22) 572–63–41
    www.nfz.gov.pl
  • Śląski Oddział Wojewódzki NFZ
    Biuro Działu Skarg i Wniosków
    ul. gen. Jankego 15 a, Katowice, tel. (32) 735 05 13 lub (32) 735 05 45
    ul. Kossutha 13 40 – 844 Katowice, tel. ( 32 ) 735 05 45
    Biuro czynne: od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 16.00
    www.nfz-katowice.gov.pl

Wykaz uprawnień szczególnych   – kliknij link